فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:شهید سردار حاج قاسم سلیمانی
فائزون

حاج قاسم چریک تهرانی بود یا گارسون کرمانی؟

یکی از همشهریان حاج قاسم تعریف می‌کند: «قبل از انقلاب که حاج قاسم گارسون یک هتل در کرمان بود، روزی با یک پاسبان در افتاد. وقتی مأمور شهربانی آمد تا او را دستگیر کند، پیدایش نکرد. آن‌ها فکر می‌کردند او یک چریک تهرانی بوده.»

شهید

شهیدی که قرار نبود شهید شود، اما شد!

به حاج حسین بادپا گفته بودند این همه تلاش نکن، چرا که به قول ۲ شهید نامدار سپاه شهادت روزی‌اش نیست. اما حاج قاسم در جمع مدافعان حرم با آن خبر غیبی، باعث تعجب دیگران شد.

شهید

پای درس آقا| شهید سلیمانی هر دو پیروزی را کسب کرد؛ هم فتح در نبرد، هم شهادت

رهبری می‌فرمایند: مسلمان‌ها می‌گویند: بِنا اِلّا اِحدَی ‌الحُسنَیَین‌، ما یکی از دو حُسنیٰ را داریم، یکی‌اش پیروزی است، یکی‌اش شهادت است. شهید سلیمانی به هر دو حُسنیین رسید؛ هم پیروز شد، هم به شهادت رسید.

شهید

حضور رزمندگان لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله در جوار مزار حاج قاسم+تصاویر

هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، گروهی از رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه تهران با برپایی موکب در کرمان، یاد و خاطره این اسوه جهاد جبهه مقاومت را گرامی‌ داشتند.

شهید

برگزاری مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خاش/سلیمانی یک مکتب و تفکر همیشه زنده است

سردار آبسالان: وصیت نامه شهید سلیمانی باید برای نسل جوان تبیین شود سلیمانی شدن دور از دسترس نیست با پیروی از خط این شهید و تأسی از سیره و منش این بزرگ مرد همه میتوانند سلیمانی شوند.

شهید

مکتب حاج قاسم سلیمانی تقویت کننده جبهه مقاومت است/ معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال‌زدنی بود

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه معنویت و رابطه عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال زدنی بود، گفتند: خون شهید حاج قاسم و همرزمانش درخت اسلام را آبیاری کرد و منجر به تقویت و وحدت بین ملت ها شد.

شهید سیلمانی

الگوگیری از مدیریت میدانی و جهادی شهید سلیمانی ضرورت دارد

شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه الگوگیری از مدل مدیریتی شهید سلیمانی یک ضرورت برای مدیران کشور است، گفتند: ارائه یک الگوی مدیریتی در تراز انقلاب برای مدیران جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سبک مدیریتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ضروریت ها است.

فائزون

پاداش مجاهدت در راه خدا شهادت است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی را گرامی‌داشت.

حزی

اعلام موجودیت «جبهه احزاب انقلابی»

همزمان با سالروز تاریخ ساز شهادت سردار سلیمانی در مطلع گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر حرکت در دهه پنجم انقلاب اسلامی، «جبهه احزاب انقلابی» اعلام موجودیت کرد.

شهید

شهید سلیمانی سمبل شجاعت و مقاومت / حاج قاسم یک شخصیت با ابعاد جهانی بود

احمد مالدار گفت: افزود: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت با ابعاد جهانی بود و فقط ختم به منطقه و محور مقاومت نبود، وی فرمانده و نماد محور مقاومت بود اما عملکردش حوزه تاثیر جهانی داشت.

سلیمانی

با پشت میز نشینی، یقه‌های سفید و حقوق های نجومی" قاسم سلیمانی ها" رشد نمی کند/سردار دلها نماد مبارزه با تروریسم جهانی

ابوالحسن رضایی، مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: شجاعت، ایمان و ولایت مداری رمز محبوبیت، موفقیت و ماندگاری سردارشهید سلیمانی بود، مسئولان بدانند که با پشت میز نشینی، یقه‌های سفید و حقوق های نجومی "قاسم سلیمانی ها" پرورش پیدا نمی کنند.

شهید سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری/خطبه فدکیه جریان ساز مبارزه با ظلم در تاریخ

روح اله سجادی، یکی از کارشناسان مذهبی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب می دانست، گفت: سردار دلها نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت در عصر کنونی بود.

حاج

چگونه حاج قاسم شر داعش را از سر جهان کم کرد؟

کتاب «شهید بی‌مرز: بررسی شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی و مبارزات بی‌انتهای او» نوشته افسانه کیان‌مهر توسط انتشارات اریترین منتشر شد. شرح مبارزه سردار با داعش از بخش‌های مهم این کتاب است.

شهید سلیمانی

۴ یار سردار سلیمانی را بشناسیم

شاید در میان یاران شهید دوران دفاع مقدس حاج‌قاسم، کسی را پیدا نکنیم که به اندازه سردار شهید قاسم میرحسینی، جانشین لشکر ۴۱ ثارالله، مورد توجه و علاقه او باشد.

سردار

پای درس رمی جمرات حاج قاسم

یکی از مناسک واجب حج ابراهیمی در سرزمین منا سنگ باران کردن نمادین شیطان است عملی که با قصد قربت انجام می شود، این فریضه در طول تاریخ دارای حکمت هایی است که شایسته است همواره به آن توجه شود، تا درس آموز باشد.

1